Loose your hunger, you loose your way, get confused and you fade away.

idag blev det att gå på stan med kelsey och mimmsan som sagt, hittade INGENTING! sen efter det så åkte jag och mimmi hem till henne och så käkade hon och lite så sen drog vi hem till mig för att klippa sista musikvideon, men funkade det då? verkligen inte!!! hatar verkligen våran äckliga data. finns inte ord till för hur mycket jag hatar den!

men sen när mimmi dragit fick jag hjälp av pappa, gick lite bättre, så satt och klippte ihop det sista så får se om det blir bra, blir det inte det så får det vara dåligt! aa så det har jag suttit med hela kvällen, sen tänkte jag färga håret, men jag vågar inte :O 

och nu sitter jag och kollar på student och nyårklänningar, hittade en så bah ååh va fiin... 1199 :-, eller inte! men nu ska jag fortsätta med letandet och se om jag kanske kan bli lite trött också eftersom det är skola imorgon ovanligt nog haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0