It's a big big world, it's easy to get lost in it.

ahopp, gårdagen dåå.

först så blev det att fira broder pannedanne haha! hela 17 år fyllde han, grattis igen påre. så det blev som sagt att äta jättegod mat på prestige med släkten sen hem igen för fika och tårta! efter det så pratade jag med mallan som landat i sverige igen, TJOHOOO! så bestämde vi att vi skulle hitta på något sen utgång. så mimmi kom till mig sen åkte vi upp till mallan, sen kom emme också så fixade vi oss sen blev det utgång för fulla muggar.

träffade på många man kände och lite nya ansikten, helt okej utgång, kände att jag blev ganska jobbig och skrikig, haha så skäms lite för det och andra saker. men sånt kan hända alla, elleeer?

idag så har jag bara suttit vid datan och sovit lite, men nu ska jag käka sen ska jag göra mig iordning så blir det personalfest på safari för oss som har jobbat julbord, så det ska bli treeeevligt!!

HERRÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0