If you wait around forever you will surely drown.

jahopp, blev att stanna hemma från skolan idag tack vare lite huvudvärk, genomtäppt näsa och slemhosta. så sov ganska länge sen blev det att ta en varm dusch så den täppta näsan skulle släppa lite, vilket den gjorde, tjuhuu!!

så vid två blev det att jobba julbord, tiden gick assnabbt och det var kul som vanligt. skulle aldrig klara av att jobba som kock där, så mycket som jag gick och åt av maten så skulle jag nog rulla fram om jag var kock hah. DÄRFÖR jag valde hotellinjen och inte restaurang haha., aaerå, men kunde ha varit så! 

iaf sen så blev det att ta bussen hem vid 9, bästa som fiiinns att åka bussen på kvällen och veta att man kan sitta utan någon random bredvid dig och så lyssna på bra musik såklart!! sen tror jag min ipod känner mig, när jag trycker på shuffle på låtlistan så kommer ALLTID okej kanske inte alltid men oftast den låten jag vill ska komma efter den jag lyssnar på!! coooolt

sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, suttit vid datan, kollat lite, lyssnat på musik, och bara chillidillat. 
ska fortsätta kolla julklapp till linda nu tänkte jag, sen ska jag ta nåt litet att äta på sen somna till oc!

imorn ska kellan komma till mig så tidigt som möjligt så ska vi klippiklippa lite filmer, sen åker hon oh jobbar så kommer mimmi istället så ska vi fortsätta klippa. sen på kvällen får vi se vad som händer och sker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0