I just wanna run, throw it away.

aha, igår blev det ju personalfest! fick stjuss av mamma till grinden där jimmy, tina och linda skulle hämta mig! eftersom jag inte kommer in utan grindkort. sen så hade de tydligen krockat med bilen i ett träd och åkt ner i diket på grund av att det var så halt, så dom fick gå och möta mig istället, så fick vi gå till safari. det var ju tur att dom var oskadda iaf!

det va sjukt mysigt i parken när det var täckt av snö överallt! iaf sen väl där så bjöds det på alkohol, drack dock inget eftersom cidern inte var så god och så dricker jag inte vin eller öl som det också bjöds på haha. sen bjöds det även på god hamburgare och knaperstekta pommen haha! sen bjöd kvällen på snack, drama drama drama mellan vissa, inga detaljer får ni veta hehhe. iaf, sjuuukt mycket drama hah. sen vid 4, efter många om och men så ringde vi taxi, så kom den och så åkte jag taxin med linda och jimmy som också började tjafsa om ingenting haha, som typ vem som skulle betala taxin, att linda ringde och fråga erika om dricks pengar men jimmy uppfattade det som att hon hade paxat kläder (?) så garvade lite åt dom. 

sen kom jag väl hem och slocknade runt halv 5 och vaknade idag vid 12 kanske? skypade lite med kenny, sen så kom mallan så vid sex gick vi och mötte tilda och kelsey så köpte vi massa gotteri och käkade det framför heroes, sen blev det lite planering av lilljulen och nyår.. men nyår utan några framsteg haha. sen drog dom och jag följde mallan till ön sen hem igen. och nu så skypar jag med kenny igen, pratar lite magaluf och andra saker, typ att det är farligt att prata med skåningar. förstår ibland inte vad dom säger. hahah.. pratade med en i magaluf som tog upp en sak vi inte var medvetna om att vi hade pratat med honom om, kan vara för att vi inte hörde ett ord av vad han sa haha. 

men nu ska fortsätta skypa, sen sova, SEEEYYAAA





Kommentarer
Postat av: tungan

ska bli en trogen läsare av din yberbraiga blogg igen ! trust me, jag kommer kommentera för jämnan så sant jag heter ... tungan

2011-12-20 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0