Hoping for the best, but expecting the worst.

dåså, i tisdags blev att se på oc, käka massa onyttigt och städa lite medan jag pratade i skype med kellan haha. sen så senare blev det kenny begins och vindruvor och kolla igenom gamla roliga statusuppdateringar på facebook med mimmi, sedan drog hon och jag kollade på PS i love you och somnade runt 3 kanske hah! 

i onsdags så blev det att åka in till stan med mimmi, tilda och malin. satte oss på brödernas med kelsey, becca och emme också så planerade vi nyår, vad vi ska äta oh så! sen blev det att gå runt lite på staden och kolla läget sen sola med mallan. efter det blev det att åka hem oh äta och göra sig ordning sen så kom emmelutta och hämta mig så åkte vi, malin och tilda in till sf bio för att se new years eve, mimmi kom också och joinade oss! efter bion så sprang jag, emme och malin in på toan, sen när vi skulle torka händerna så blev vi fashinerade(?) av den där torkmaskinen för att sen blåste ut luften så hårt att skinnet flyttade på sig, så stog vi där och garva sen skriker emme "vi borde testa huvudet ocksåå!!!" så kollar vi oss om och ser att han som ska låsa toaletterna står bakom oss och asgarvar haha.. sjukt pinsamt!

efter det så blev det en spontan utgång med tjejerna minus mimmi för hon inte hade lust. det var faktiskt den roligaste nyktra utgången! sen stjussade snälla emme hem oss allihopa!

i torsdags så kom tildutt och hämta mig, malin och emme så åkte vi till maxi för att storhandla inför nyår. käkade lite korv också! så gick vi väl där inne i kanske två timmar, sen blev det att åka hem, så sov jag lite till oc. sen vakna jag när linda kom på besök, så körde vi lite nitendo och wii, danne var med lite också sen bytte vi ut honom mot mamma haha! :D sen blev det att sitta i skype med först kellan, sen mimmi, johan och freddie, så somnade jag till oc vid halv tre kanske!

och såååå idag har jag inte alls gjort så mycket, duschat och suttit vid datan typ. men nu ska jag fixa nåt gott och se på oc och tagga tills imorn!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0