Honestly, what will become of me? Don't like reality, it's way too clear to me.

igår hade jag tänkt uppdatera meeeeeeen, hör och häpna. jag somnade! sicken överrasking...

iaf igår hade jag samhäll och sen blev det att åka hem, hemma gjorde jag inte så mycket sen vid halv 2 blev jag upphämtad av linda så åkte vi full bil till jobbet! sen väl där så jobbade jag då.. såklart. tiden gick asfort och så var det någon slags modevisning som ett företag skulle ha, dock hann jag inte se så mycket utav den eftersom jag slutade 9 men va tvungen att gå vid tjugo i för att hinna med bussen hem haha. 

hemma åt jag lite och sådär, sen la jag mig i sängen skulle blogga.. men somnade med händerna på tangentbordet och vaknade senare på natten och la ifrån mig datan och somnade om.

och så idag då. idag så hade jag barteknik, gjorde lite prov och sen så fick vi gå hem, men jag, mimmi och kellogs valde att gå till staden denna vackra dag istället. så åt vi lite på paus, sen kom även tildplutt så gick vi och letade lite klappar, eller jag kollade mest till mig själv men hittade ändå inget haha. sen så tog jag bussen hem.

och så hemma har jag inte gjort något speciellt, ätit lite, kollat på oc lite, lyssnat på musik lite, suttit vid datan lite, försökt klå mimmis jävla highscore i icy tower GANSKA SÅ ASMYCKET!

och nu ska jag tvätta bort sminket sen ska jag göra ännu ett försök med julklappslistan!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0