Feeling the moment slip away, losing direction you're losing faith.

det värsta jag vet med att blogga är att hitta en bild och så rubriken.. tar kanske en timma, sjukt jävla jobbigt haha. känns som jag har tagit alla sångtexter som finns och använt alla bilder jag har!!

aja idag blev det iaf att åka in till staden med systeryster lenny, hittade nåra julklappar och så får resten köpas en annan dag! åt lite kebab också, aasgoott :D sen fick jag stjuss hem så har jag suttit och pratat i skype med kenny och mimmi, sen har jag kollat igenom alla 45 sidor av grejer på roligaprylar.se men inte hittat en enda bra grej man kan köpa till lenny i julklapp.. sjuuuukt svååårt!!

sen gav jag upp och åt lite kex med vitlöksost och kollade på oc, sen så har jag suttit och kollat på bilder. men nu ska jag sova. imorn blir det stan igen med kellogs och mimmi för att kellogs ville gå på stan. har ju ändå inget att göra så varför inte haha! :D

och så blir det nog att färga brunt snart, så slipper jag min jäkla utväxt som alla tjatar på hela tiden haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0