Cause every hello ends with a goodbye.

efter att jag klippt färdigt igår blev det att göra sig iordning, sen tog jag och mimmi bussen in till stan och sprang till spårvagnen för att inte missa den, på spårvagnen flinar en kille åt oss, antar att vi sprang fult haha. sen när vi sitter på spårvagnen till förfesten åker vi förbi kelsey som vinkar till oss som om vi satt på fel spårvagn så då hoppa vi till och var tvungna att gå av nästa hållplats för att vi trodde vi åkte åt fel håll, då flina killen åt oss lite mer haha.. 

men de visade sig att vi satt på rätt iaf, men väntade in kellan och michelle så vi kunde åka dit tillsammans! det blev en trevlig förfest med trevligt folk, sen erbjöds sig en kille att betala taxi till puls, så åkt dit, han bjöd även alla på cider och champagne, och det tackar man ju inte nej till hahah. det blev också en riktigt kul utgång, träffade massa man kände, sen kan jag ju säga att jag inte tänker gå till jc på stan på ett tag haha!

iaf sen, så gick vi ett gäng till mcdonalds vid stockholmsrondellen, det tog ju sitt lilla tag men det vare värt haha. så efter lite snack och ätande där så gick vi hem till kellan och sov. sen blev det att gå upp vid halv 9 för att kellan skulle oh jobba, så tog bussen till åbiii, sen fick jag stjuss hem av leennny! 

hemma så sov jag till typ 1, sen så följde jag med tilda och mimmi till maxi, kollade lite och käkade french hot dog! sen såå kollade vi lite till och efter det blev det att tvätta bilen, det var en väldigt intressant process ska jag säga er, såg ganska kul ut, om man kunde, skulle jag gärna stannat kvar i bilen haha! sen blev det hem och sitta lejte vid datan. 

senare kom kellan så käka vi lite, sen så kollade vi på jumanji med lite chips och dipp och iskall cola. fast båda somnade och vaknade bra till filmens slut haha. sen så pratade vi lite med MAAALIN i skype!! och hon kommer hem om bara 6 dagar, TJOOOHOO!!

och nu ska jag sova lite, och tagga inför julklappsletning med lenny tooomorrow! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0