And it's not a cry that you hear at night, It's not somebody who's seen the light, It's a cold and it's a broken hallelujah.

som vanligt, tänkte uppdatera igår kväll.. som vanligt, råkade somna..

iaf igår så kom kellogs till mig vid kvart över tolv, skulle klippa våra filmer från London, men vår jävla cpdata hacka ju sönder och så pröva vi att starta om den. då gick den inte ens igång och så satt vi med det i typ en timma.. men det hände ju inte så mycket. sen var hon tvungen att åka iväg till jobbet och så satt jag med det där ytterligare i nån timma. 

sen hitta vi en skiva till klipprogrammet så tänkte installera det på min bärbara data så att det skulle gå lättare och inte sega så mycket. så kom mimmi som lite moraliskt stöd också! så satt vi med det från kl 2 till typ 6 (!!!!!!!!!!!!!!) sen när allt ska vara klart så står det att jag inte har rätt operativ system så det fungerar inte att köra... asso då, då blev jag ganska så aaasarg!! 

sen så hade ALLA mina klippta filmer och sånt på min data försvunnit spårlöst. så då ville jag nästan gråta (mimmi sov under den här tiden mellan typ 4- halv 6 kanske HAHA) så hon slapp mina arga attacker. men sen fanns alla filmer på en annan hårddisk SOM TUR VA!! annars skulle jag dött. 

sen gav vi upp och käka lite pizza, sen såg vi på idol! och så såg vi emmeeee på tvn !!!! nu är hon en tvkändis, tjohoo!! haha :D sen så kolla vi youtubeklipp och jag försökte ännu en gång klippa filmerna på cpdatan och då flöt det på i nån timma iaf!

idag blir det att försöka klippa lite till, sen ikväll blir det förfest hos någon i michelles klass och efter det utgååång!! :D men NU: frukooost




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0