with every heartbeat.

skolan idag var helt okej, inte lika kul som jag tänkte mig eftersom man redan kunde alla banor på bodaborg haha, så det blev mest att ligga ute i solen oh sola! sen blev det hemfärd, gjorde lite mackor och kolla på greys, en jäkla tur att jag tog bort sminket innan för oj vad jag böla till sista avsnittet i sjätte säsongen, haha.

sen satte jag mig här och har bara lyssnat på musik och uppdaterat facebook hihi.
och nu tänker jag faktiskt ta oh koppla in vhs'en i min tv så jag kan kolla på eva och adam och känna mig lite yngre igen, vill inte bli vuxen haha. sen känner jag nu efter magaluf att efter studenten ska jag ha kul i ett år sen börja plugga, därför vill jag gå på barskolan och kanske jobba där nere i magaluf eftersom det verka så himla kul när vi va där nere haha, sen resa en massa!! 

och inte mer om det nu ska jag leta reda på vhs'en och skriva lite listor på vad som behövs köpas in och vad som behövs göras, tjohej!


Kommentarer
Postat av: Lois

Ärto stjärto - du inser att du ser ut som en utveckligsstörd på denna bild va? Haha!! Fylleunge!

2011-08-27 @ 11:58:29
URL: http://sasongare.blogg.se/
Postat av: evelina

haha men tack döh! det är så det ska va!! :D

2011-08-29 @ 22:52:07
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0