We won't fade into darkness.

okejokej, ska se om jag kan sammanfatta denna underbart galna och roliga och världens bästa resa EVER!!!

dagen vi skulle åka började med att åka till maxi för att handla hem det sista som behövdes, sen åkte vi hem till mallan sen hem till mig sen fick vi stjuss av mammsen in till flyget! 

första kvällen: restaurang, tjaffs om pengar, stannade av en jäkla massa personer från klubbar som ville att vi skulle komma in till dem (lärde oss sen att inte ta ögonkontakt med dem) blev inbärda till g-spot, drog till grabbarna grus, gick ut blev helt plötsligt inträde, tappa bort kellan och micha, drog hem.

lördag: ae jag kommer inte ihåg dagarna för sig, så det får bli en sammanfattning av alla dagar:
grabbarna grus varje natt, kom hem vid 6, nattbad, ingen air condition, dålig sömn, den galde viking, dansa på scen, zac efron (sam), fyllekäk, skumparty, partybåt, förfest hos grannar varje kväll, FEST HOS BADA, "e ni peppade? ja vi e riktigt jävla peppade!", 3 hela stycken som tyckte jag va skitlik cecilia forss i ica rekalmen, träffa andra grabbar som vi förfesta hos och dem förfesta hos oss, god mat, däcka på golvet och i soffan, skrapa upp hela stortån, istället för att vara full, bakis, full bakis osv, så var det för min del full, mådde asbra, full, mådde asbra osv, guppa på våra madrasser i havet, e4an och mimmi var bartender, tequila shot med bartender, ZACKI ZACKI, siesta och så massa massa mer, och nu taggar vi MAGALUF REUNION den 10 november! och så får vi inte glömma BARSKOLAN i magaluf nästa år!!

och så imorn är det skola, yes.... eller vi ska ju till bodaborg och det är ju ganska kul!

säger som myggan (malin) "magaluf gjorde mig pepp på livet!"  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0