We used to take turns to cover up the pain, deep below it burns and the feeling still remains.

tjoho, bra uppdatering!

igår blev det ju som sagt att jobba, dagen gick fort även fast vi nästan inte hade nåra kunder! sen fick jag sluta tidigare så det blev att åka hem och göra iordning inför kickoffen med lilyyy, satte upp tipspromenaden och ordna till lekarna och grejer, sen kom folket och vi spela spel, gick tipspromenad och gjorde massa lekar och hade det trevligt, den som vann tipspromenaden vann ett foto på mig och linda med våra autografer och en godispåse och den som vann var jag, men eftersom det blir tråkigt att jag vinner så blev det kellan! haha :D hon blev nog riktigt nöjd med fotot, varna henne att om fotot inte hänger uppe i hennes rum nästa gång jag va där då jävlar! :D

sen drog alla vid halv 2, 2, och jag va skiiittrött, så la mig på direkten!

sen idag så försov jag mig och vakna 6 min innan bussen gick! sen så på jobbet fick vi strömavbrott i en halvtimma typ så kunde inte sälja nånting, ganska mysigt med helt släckt och tyst faktiskt! :D sen va alla typ sega efter gårdagen, så den här dagen gick lite långsammare än igår, sen kom jag alla fall hem, prata lite med mallan, sen så åkte lily, jimmy och jag och handla till burritos som vi gjorde och åt, sen kolla vi på scream 4(?) som jag somna till hehe, och vakna imellanåt av att dem kasta godis på mig :( sen drog jimmy och jag och linda kolla på rio! så himla bra film! :D sen drog hon och nu ska jag sova och tagga jobb imorn med!

lite roliga saker som sagts:

när vi va påväg hem från patte i mörket i lördags:
kellan - FAAN att man inte hade nattsyn!!

när martin plinga på dörren igår till kickoffen:
jag öppnar lite och säger "vi vill inte ha nån korv!!"
martin kollar på mig konstigt, jag "oj, hehehe, det där kan misstolkas!" martin "eeeh aa haha"

när vi körde nån psykologlek igår och callewille fråga hur vi tyckte en skog såg ut och våra känslor:
alex - mörk, djup, läskigt, rädsla
jag - grön, blommor, färglatt, glädje
kellan - ae, den är så mörk så jag ser inget!!

haha, kanske bara var kul när man var med om det!

börjar med en bild från linköping, kellan och jag i våra framtida balklänningar, hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0