We used to take turns to cover up the pain, deep below it burns and the feeling still remains.

ae fyfan va dåligt jag mår, spydde, asso verkligen spydde för första gången på många många år och det va ju inte speciellt kul, usch och blä. 

gårdagen började med att åka till jobbet då, kul som vanligt, och roligast på dan var nog när jag och syster lily översatte allt vi sa, t.ex can you do this? kan du göra det här? sen sitter vi och äter så pratar linda med anny i telefonen så säger hon evert is sitting here, evert sitter här och jag börja asgarva med lite dricka i munnen så det sprutades ut i min mat och så fick vi ett ganska långt garvanfall så att emma trodde vi höll på och dö! :D och det va kul tills efter vi ätit då jag började må illa och kunde inte ens stå upp för blev så yr, så fick sluta en timma tidigare och bara sitta och vänta.

sen kom jag hem vila lite och gjorde mig iordning för att dra mig till becca med mimmi och tilda en stund, eftersom vi inte träffas allihopa så ofta, sen tog vi bussen intill smedby för att fira anton lite, men kände mig inte alls bra eftersom jag typ va sjuk, frös och grejer så skulle åka hem vid typ 10, men vägen dit var ju inte den lättaste att beskriva för mamma, så det tog en och en halvtimma innan jag och kellan hittade henne, sen fick vi stjuss hem, och jag tackar så mkt för att du bästaste mamma kunde hämta oss! :D

sen kom jag hem och somnade väl typ direkt, sen imorse kände jag mig fortfarande sjuk och kunde inte gå upp ur sängen pågrund av att jag blir yr och har huvudvärk, så det har blivit att ligga i sängen hela dagen och pratat ut lite med tilda och malin i telefon och så kellan på msn, sen direkt efter jag pratat med tilda hosta jag lite så kände jag hur jag va tvungen att spy, och det va då jag spydde för första gången på många decennier! så det blev inte att jobba idag, eller imorgon. buhu.. jag som vill ha pengarna... men så kan det gå! får hoppas att jag mår bättre imorn!

men nu ska jag faktiskt försöka få i mig lite godis eller nåt annat eftersom jag inte ätit nåt idag förutom middag då, men den spydde jag ju upp.. hehe, sen ska jag väl se på nån bra serie och tycka lite synd om mig själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0