Spin me round again and rub my eyes, this can't be happening.

såja, nu kommer en uppdatering, en lång en.. känner att det inte är så många som läser min blogg längre och det kan ju vara för att jag är en sån dålig uppdaterare.. hehe

kan ju börja med att på torsdagen hade vi np i svenska.. gick väl sådär va haha, sen så blev det att dra sig till kellsan vi kolla lite bigbrother, sen tog vi bussen hem till mig och kolla på tv men båda somna, eller jag sov nog mest, sen kom mimmi också så körde vi lite wii, sen blev det dags för träning jappjapp

fredag, då fixa vi lite med hotellfrukosten som vi ska hålla i nu på fredag efter lovet, sen hade vi engelska, gjorde inte så mkt.. satt mest och körde bubble island hih, så blir att plugga ganska mkt hemma nu, eller aa på måndag, sen så hmm joo gick på staden med mimmi, hitta ett linne, sen så åkte vi hem och gjorde oss iordning, efter det drog vi till puls

lördag: sov ut tror jag.. sen så vet jag inte vad jag hittade på, haha va inget.. va ju på introdag på kolmården. åkte med tilda dit, sen hade vi lite dålig koll på vilken tid vi skulle vara där så kom en trekvart försent hehe så vi missa när vd:n prata men men, sen fick vi ha hjärt och lugn och brand utbildning typ, så fick vi ha en liten mini annie att göra hjärt och lugnräddning på haha sen fick vi släcka lite bränder, jaooo.. sen prata vi om gästen i fokus i 3 hela timmar. sen efter det kom jag hem, sen blev det att dra till malin för lite mys och prat med malin, mimmi, kelsey och emmaaa :D

söndag: ennu en introdag, pratade om hygienen och allt sånt där, sen kom en cocacola kille och prata, sen fck vi gå runt till enheterna och lite så, sen kom jag hem så gjorde jag mig iordningen så blev det lite grillmys upp i lillsjön med massa, sen när vi skulle åka hem till mig, tilda, jag, mimmi och kelsey så blir vi äggade eller asso nån kasta ägg på bilen. TÄNK om vi hade kört ner i diket.... ae jävla ungar asso, hemma hos mig hann vi se lite på shutter island en somna alla hahha

måndag: då blev det att slappa lite, dra till banken och fixa nytt kort och grejer, sen cykla jag till tilda där mimmi också va, vi baka, såg på how i met your mother.. bra serie de där! :D sen så klippte mimmi tildas hår, sen blev det att dra sig hemåt i mörket.. så fick lysa med ipoden genom skogen... asläskigt, sen på vägen kommer en bil med heljus så blev ju helt bländad och trodde jag skulle köra ner i diket.. men icke :D sen kom jag hem och somna väl typ på direkten

tisdag: blev att åka till staden och hämta fribiljett sen gå oh kolla lite granna, sen åkte jag hem, åt lite sen vare träning, efter träningen så va jag och mimmi här och såg på film och käka ostbågar och cooola :D namnam

onsdag, igår alltså: hmhm, va gjorde jag då? ajuuuste gjorde mig iordning, sen drog jag tilda och mimmi hem till mimmi i blacka där åt vi och kolla på tv och sjöng och lyssna på musik och SOV och tagga lite till hugos genom att sova hahha, sen så kom även jessica, så förfesta vi lite sen drog vi till huggeee, där var det väl kulkul, sen blev det att åka hem och sova

och så idag: gick upp nåra min innan linda skulle hämta mig, bra där! haha sen så jobba vi, var helt dött.. men kul att träffa folket igen! :D sen efter det så kom jag hem och somna typ direkt och vakna vid halv nio och trodde att det va en ny dag.. asläskigt :O men nu ska jag hitta nåt att äta på och se på nån serie!

imorn blire att jobba igen, efter det återstår att se.. sjukt tråkigt inlägg vill jag tillägga.. men ska bättra mig som jag alltid säger, men NU SKA JAG! :D


sover lite innan hugos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0