So this is what it feels like to live life.

oj va dålig jag är på att uppdatera.. fy skäms! 

torsdagen slutade iaf med att somna till greys antar jag... haha sen på fredagen blev det först skola, sen gå på stan en stund med kellan, sen drog jag mig hemåt och gjorde mig iordning för kvällens bravader.. det blev att cykla till konsum först för att köpa lite läsk och sen ta ut pengar, på konsum mötte jag också roos, så vi hade sällskap upp till jessica där mimmi också va, sen kom 3 andra killar.. så hade vi det trevligt.. oj nu ringde mallan och sa att dem kommer och hämtar upp mig om två min.. nu får det bli snabba puckar. får uppdatera mer sen när jag kommer hem efter handbollen, SEEYAAAAAAA! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0