I'm not the type to get my heart broken, I'm not the type to get upset and cry, 'cause I never leave my heart open, never hurts me to say goodbye

sådär nu mår man lite bättre iaf, så ska väl försöka ta mig ner till duschen och sen kanske sätta mig i solen. kom också på att jag har cykeln i centrum... blääää så måste gå och hämta den snart också, så. himla. jobbigt.

men iaf sen ikväll blire att ta lite alvedon mot huvudvärken och dra sig mot tilda för att fira henne lite! :D
och imorgon blire pluggdag för hela slanten, längtar inte alls!

känns också som att jag har ganska mkt att göra, städa rummet, för det ser förjävligt ut, hämta cykeln då, sen plugga massa, hitta första säsongen av oc, hitta min laddare till ipoden som spårlöst försvann häromdagen, aa och massa mer.. känner mig asstressad, inte okej! :O

men nu ska jag börja med att duscha iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0