I see nothing in your eyes and the more I see the less I like.

jahaja, dagen började med att vakna och så kolla lite på bigbrother, sen blev jag upphämtad av mamma så åkte vi till farmor och åt påskmat, gotti! sen så kolla vi lite på farfars gamla saker, då hitta vi hans gamla peruk och kikare som jag och linda underhöll oss lite med hahah, nu vet jag alla fall att jag INTE, aldrig nååågonsin ska klippa kortkort hår iaf! den saken är säker! 

sen blev det att dra sig hemåt, så satte jag mig här vid datan. så kom jag på att cykeln fortfarande var i centrum så jag tog ipoden och hörlurarna och traskade bort mot centrum i det fina vädret, sen cykla hem med cykeln igen haha! efter det har jag bara suttit vid datan och nu hade jag tänkt städa eller plugga.. städa? plugga? plugga? städa?.. det blir nog att plugga först, seen städa.. om jag orkar haha

då var det väl bara att sätta igång då!

hahahha ajuste.. skulle ju hitta första säsongen av o.c förut eftersom den har varit "borta" ett tag.. sen så kollar jag i min seriehylla en extra gång när jag satt i sängen och där ligger den och har alltid legat.. blind tjej, tyckte jag va lite roligt, den syntes ju inte lite heller XD äsch



Kommentarer
Postat av: tungan

HA ! visste jag inte hade den :D

2011-04-27 @ 13:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0