I just wanna run, hide it away, run because theyre chasing me down.

hehe var liiiite för trött för att skriva ett inlägg efter handbollen! men nu kommer det.

iaf tillbaka till fredagen, då förfesta vi ju hos jessica, sen drog vi till krogen skaffa stämpel sen till deli sen tillbaka till krogen, aaaskul! sen blev jag och mimmi upphämtade av danny och så körde vi förbi mcdriven på hemvägen, sjuukt va gott en cheese och pomme var då, haha :D
sen kom jag hem och va tydligen jättehögljudd, vilket jag inte tyckte att jag var :O men sen somna jag iaf, vakna dan därpå och dååå kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde.. jojuste pallra mig bort till mimmi, så va vi där ett tag sen drog vi hem till mig igen, mimmi sov och jag gjorde mig iordning, sen drog vi och roos till krogen först för att skaffa stämpel, sen åkte vi till det där royal white night.. stod i kön aslänge och kom in typ vid 12..... så var det massa småungar där så vi gick och kolla oss i spegeln hälsa på lite folk sen drog vi till krogen, va där ett tag sen åkte vi med jessica hem, och så åkte vi förbi mcdriven på hemvägen igen, börjar bli standard med det! :D

sen i söndags så kom mimmi så körde vi ssx, kolla på en konstig film, sen såg vi lite på kenny begins men båda somna, haha :D sen åkte mimmi hem och jag åt grillat med familjen och så kom linda och farmor också! :D sen så fick jag stjuss till bussen, så åkte jag hem till emma där också kellan va, vi hade det mysigt, gick och köpte gotteri och såg på the taken(?) sen prata vi, brottades vi och så sov vi hahah, sen på måndagen så gick vi upp ganska skapligt för att följa med kellan till scandic, men vi fick INTE följa med in för kellybelly haha, så jag och emma gick till ingelsta, så kom kellan sen också, sen åkte vi till stan igen, köpte french hotdog, SÅ JÄVLA UNDERBART GOTT!!!! haha, iaf sen drog vi till emma och åt lite mer, såsom äggmackor hahah, seeeeeen drog vi till skolan och hade historia. efter det så gick jag och kellan och mallan på staden och hade det trevligt! :D sen åkte vi hem och jag somna från 7 till 10 typ haha, sen från halv 12 till 6 på morgonen, snacka om att jag hade sovit maaasssa, så va på bushumör hela tisdagen haha! 

efter skolan på tisdag, blev det hem och kolla på bigbrother oh lite, sen på kvällen blev det handbollsträning som sagt, aaskul! :D och idag hade vi bara projekt och företag, sen blev det att åka hem, så nu ska jag se bigbrother sen plugga plugga plugga, sen är jag ju ledig till tisdag, WUUHU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0