I could use a dream or a genie or a wish to go back to a place much simpler than this

hahah, gjorde inte som jag tänkte.. skulle ju plugga först SEN städa, istället städa jag och har inte pluggat.. asso vad gör man inte för att slippa plugga?! 

mamma kom iaf hem med vindruvor och så har vi gurka, morötter och dipp hemma, så det ska jag göra iordning och se på greys, eller how i met your mother, japp!!

sen om jag orkar ska jag ta tag i plugget hahah, duktig tjeja! :D

bara för att jag skrev om vindruvor så kommer det upp fyra bilder på mig och mimmi när vi leker med vindruvor påväg till en handbolls match för nåra år sen, kommer också ihåg att vi tagga till låten the pretender, fifan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0