Don't you ever, ever feel like you're less than fuckin' perfect.

yey, jag börjar komma in i det här med att blogga igen! haha

iallafall gårdagen började med att åka till skolan för att ha näringlära och arbetsmiljö och säkerhet, dagen gick faktiskt ganska fort haha, sen efter skolan så åkte jag mimmi och kellan till staden för att kolla lite, sen mötte vi roos och bestämde oss för att ta en fika med han och mattis, så kom även andreas och joina en stund :D

efter det så blev det att dra sig hemåt, då kolla jag big brother sen cykla jag vidare mot träning, och fortfarande lika kul.. tror inte jag behöver skriva det längre haha :D sen kom jag hem, duscha och lite. sen åt jag lite vindruvor och ett äpple, och så blev jag ganska trött så måste ha somnat vid datan vilket jag inte kommer ihåg, jag vet att jag stängde av datan.. men mimmi sa att hon hade skrivit till mig efter tolv, så jag måste ha somnat sen inte vetat om det och bara stängt av datan haha.. knäppt :D 

idag då så råka jag försova mig, men bussen hann jag med preciiiiiiiiis iaf haha.. fick cykla som en dåre sista metrarna bara men det lönade sig! haha :D sen kom jag till skolan, hade projekt och företag, sen sluta vi. då blev det att ta bussen hem, kom hem vid halv ett kanske, la mig i sängen kollade på big brother sen somna jag till kl fem.. haha. och nu har jag bara suttit vid datan, men ska alldeles strax hitta på nåt eftersom föräldrarna är borta i natt så vill jag ju göra nåt man kanske inte annars kan göra tyyyyp sitta där nere och kolla på tv, WUHU!! haha kanse ta nåt gott och äta till det med, sen plugga lite kanske kankse... 

och eftersom jag inte skrev nåt inlägg igår så berätta jag ju aldrig att mamma fyllde år heller, men det gjorde hon iaf så, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! :D



Kommentarer
Postat av: Mamma

TACK min "lilla" pärla :-)))



Det var ett himla fint kort Du hittat :-))) Ser ju helt utflippad knasig ut.



Har man en tråkig dag på jobbet kan man alltid gå in o läsa lite på Din blogg så blir man ALLTID lika glad efteråt. KRAM Mamma

2011-04-29 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0