Between the lines of fear and blame, you begin to wonder why you came.

nu äree bloggdags igen, känns som det blir typ en gång i veckan eller nåt, haha.
men aa nu är mina lediga dagar över :( men snart äre lov, taaggga tagga tagga!

men iaf på onsdagen skulle jag ju plugga, men sov typ hela dan.. plugga liiiite grann. sen på torsdagen så gjorde jag inte så mkt, men sen kom malin och vi prata och såg lite heroes, sen gick vi och köpte godis och vindruvor och drog till träningen, sen efter det gick vi hem till mig och såg på heroes och käka det goda, sen sov vi! haha sen på fredagen blev det att åka in till staden för att möta kellan, vi käka lite kebab som jag var aaaasugen på efter att jag hade sett på big brother.. bara för att dem vann en kebabrulle där! haha, sen köpte vi present till mimmi, en "skare va så skare-låda" och ett tvspel och ett spel och såå aaaa... sen så mötte vi också upp tilda, sen åkte vi till mimmi i bajsblacka så var emme där och så kom jessica! :D vi hade det trevligt, åt burritos, sjöng singstar, prataaaa och massa! sen så åkte vi alla hem, jag somna typ direkt. sen på lördagen så gjorde jag inte så mkt först, men sen pallra jag mig till mimmi, va där ett tag och tagga krogen, sen kom roos, men han gick lika fort som han kom för att han GLÖMDE att ta på sig parfym. haha , skön kille! :D

sen drog vi till krogen, mötte massa roligt folk där och åkte dit föra att fira tilda så klart också, GRATTIS NU I EFTERSKOTT DÅÅ!!! men hoppas du hade en kul kväll.... även fast vi leta ihjäl oss efter henne haha :D
men sen så fgick vi till max och åt lite, sen fick vi stjuss av tildas pappa hem och mimmsan sov över här, så vi somna kanske vi fyra! sen vakna vi, eller aa jag vakna vid 8 kanske.. sen vakna mimmi också så åt vi frulle och kolla på little fockers, sen gick hon och jag sov hela dan haha :D 

sen idag så har jag pluggat och inte gjort så mkt mer, fått mina efterlängtade persienner efter ett halvårs väntan, de va skönt! sen har jag suttit ute i solen också.!

men nu ska jag sova och tagga för skola imorn.......
här får ni lite bevis på hur trött jag brukar vara :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0