A broken heart can't be that bad, when it's through, it's through, fate will twist the both of you.

ojoj förvånad över att jag orkar uppdatera även fast det inte gått en vecka än! :D det va nog lille tilda, (SOM FÖRÖVRIGT TAGIT KÖRKORT, fyfaaan) som övertala mig :D!!

men iaf tisdagen började med att försova sig så jag hade typ 5-10 min på mig att göra mig iordning, sen fick jag stjuss av mamma till bussen. täääänker varje morgon när jag väl pallrat mig upp ur sängen att det inte var så farligt och att jag ska gå upp tidigare nästa dag även fast jag är jättetrött.. men funkar det, naaaae va.. haha uuusch, det borde väl endå inte vara så svårt! men aa sen så i skolan hade vi näringslära och arbetsmiljö och säkerhet, helt okej dag, reservera biljetter till MAGAAALUUF oocksååå!! det kommer bli sjuuuuukt kul, undra om det kan bli roligare än vad vi hade i spanien för en månad sen... haha gaaalet säger jag bara! :D

sen efter skolan var jag sjuuuuuukt sugen på kebab, så jag, mimmi och kellan drog och åt det, gick lite på stan och sen åkte vi hem, hemma blev det att sitta vid datan, sen drog jag mig till träningen, kul som vanligt! :D sen kom jag väl hem vid 10, så då blev det att duscha och ha sig sen krypa ner i sängen och kolla lite på greys och nån annan serie, typ hellcats? 

och så idag så tänkte jag ju, "IDAG, idag ska jag gå upp direkt när kl ringer.. INTE sova mer", men ae det gick inte så bra.. jag kom ju på att jag skulle ta en lite senare buss idag så jag kunde ju sova tio min till... men istället blev det 45 min.. inte okej! så fick stjuss till skolan av pappsen, sen i skolan hade vi bara projekt och företag, sen följde jag med kellan hem, vi kolla på bigbrother åt chips och dipp och kolla på the knowing.. men jag sov lite grann under filmen heh. sen så kom jag hem då, hjälpte mamma med maten, blev potatisgratäng, fläskfilé och pepparsås, assooo MUUMS!!! och nu är jag proppmätt, ska sitta lite vid datan sen ska jag ta lite blåbär och kolla på greys. 

oooch snart äre påsklov rååå! fast kom underfund med att jag bara har påsklov i tre dagar :(
ska på introduktionsdag på kolmården 16 och 17, sen jobbar jag 21-24 på farmors... tjeena vad tiden går fort.. redan gått 8 månader sen jag sist jobba typ, ooch i år kommer KELLAN jobba där med!! sååå underbart kuuuul!!! :D
det va det för den här gången, HAAAUUDII

just sen på näringlära fick vi lägga in all mat vi ätit på en dag i nåt program så ser man hur mycket man har fått i sig på en dag och hur mycket man behöver få i sig. drf ville jag kolla hur det såg ut för mig idag!


det blåa är frukost, sen lunch, sen middag sen mellan mål haha.. så ni vet! så. så där såg det ut.. :D

Kommentarer
Postat av: Bazil

I´m proud of you!

2011-04-13 @ 21:41:39
Postat av: kellan

Bästbästbäst!

2011-04-14 @ 10:03:11
URL: http://kelseyjuarez.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Du är fan nästan lika trött som jag dummer! Ses om två veckor. TJO!!

2011-04-19 @ 14:10:44
URL: http://sasongare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0