You make me feel like I'm living a teenage dream

hopp, det blev att slänga upp lite glass i en skål kl är 19.56 så ställer jag glass skålen vid tvn hoppar in i duschen och sen är jag färdig till kl 8 då idol börjar.. hahah det gick snabbt, sen efter idol så plugga jag lite så nu är jag typ färdig, känns bra! :D
och nu sitter jag med huvudet tryckt mot väggen för att inte se ut genom fönstret för det låter som om nån står utanför så jag vågar inte kolla... nu låter det igen :o läskigt!!
alla fall har ju fortfarande inga persienner.

sen förut kom mamma in och skulle säga godnatt och sa även att jag var den bästa dotter man kan ha! 
men det visste jag ju redan hehe .. ae då! :D

men nu ska jag sova!


det måste vara nån utanför :o hör typ lite prat eller nåt liknande och nu måste jag sätta på musiken igen innan jag hoppar till av rädsla.. det känns som nån kommer slänga sig fram framför mitt fönster vilken sekund som helst ! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0