you can't find the strength to close your eyes

hopp, typ tredje inlägget jag försöker skriva.. datan bara fortsätter dampa, får panik!!!!!!!!!
va hos IT killarna i skolan idag och dem skulle fixa den, men det tycktes inte hjälpa :(
men iaf, får skriva snabbt nu så jag inte behöver skriva ett fjärde inlägg.
i måndags var det skola, hade typ historia och sen kommer jag inte ihåg vad vi hade mer, fick hjärnsläpp .. allafall efter skolan sov jag oh gjorde tacos som jag nu har ätit lite rester från både igår och idag :D
sen i tisdags var det skola sen hade vi DDD, dont drink and drive då det va två som prata om rattfylla, den första va inte så bra, men den andra va assorlig. men aa ..
sen efter skolan sola jag oh mimmi, sen blev det att åka hem och göra ingenting, och idag var det också skola, haha och efter det så åkte jag hem och åt sen nu ska jag göra lite franska sen se idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0