weak as I am, no tears for u

ae fyyyfaan.. har fått tillbaka min data idag, alla mappar, bilder och aa precis allt är borta men som tur har jag allt på hårdisken men allafall, fick ju tillbaka den idag och nu när jag kom hem fixa jag spotify och allt sånt och la över lite mappar och bilder från hårdisken och trodde att den skulle funka nu eftersom IT killarna har typ fixat allt på den .. så kommer danne förbi och jag ropar: MIN DATA FUNKAR.. oh så bah, blue screen IGEN :(:(::(:(:(:(:(((((((((
men nu har den funkat ett tag till, jäkla data!
alla fall i lördags, ni såg mina fina bild i förra inlägget hoppas jag, den gjorde jag sen kom mattis och roos och malin så kolla vi på tv, körde singstar och kolla på film, rouligroligt!!
sen sov malin och mimmi över här sen vakna vi åt och sen kolla vi på film, sen försökte jag plugga men gjorde typ ingenting så vips va klockat typ 9 och jag skulle duscha och allt, så inget plugg blev det, så nu sitter jag här och pluggar, lägger över mappar och massa.

och ajuste rolig kommentar från tröga mig i typ fredags eller näre nu va, kolla allafall på idol med mamsen och danneplutt:
på tvn: en kille ringer till sin mamma "hej, jag kom inte så långt ...... bara till STOCKHOLM!!! :D:D"
jag:
eeehh, ser inte hans mamma på tvn eller ??!!

asso hahahha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0