way away, away so you can see

idag så hade vi svenska sen DDD, där man fick pröva och typ vålta/ volta? sakta med en bil och massa. sen så gick jag och mimmi på stan, går in på jc, då allt det pinsamma börjar.. haha. ställer mig och kollar på jeans.
snyggingen som jobbar på jc: tjaa!!
jag:
hejhej!
snyggingen: allt bra?
jag: jaarå
pinsam tystnad...
varför fråga jag inte, själv då? haha.. kom på det efter en stund, och då ville jag inte bara .. MED DIG DÅ?!
sen så prövar jag jeansen säger att dem sitter bra men är för långa, så byter jag om .. så frågar han om han ska sy upp dem, så kommer jag ut och svarar att han kan göra det så måste jag sätta på mig dem igen...
så vinkar han fram mig med handen och typ ber mig att snurra, tror jag? så jag går fram lite snurrar, så vinkar han fram mig lite till, men mena att jag bara skulle vända mig om, inte snurra HAHAH .. står jag där och snurrar med en skrattandes mimmi i bakrunden.. så sitter han ner och fixar byxorna på mig, och jag bara hoppas på att det inte skulle lukta tåfis eller nåt, som jag senare märker att det inte gör, men OM det skulle göra så skulle det vara pinsamt. hhahaha .. sen så ska vi betala och trög som jag är fattar jag ingenting så han vinkar till mig att komma till kassan .. aeee fyfan, går inte att förklara riktigt.. pinsamt vare iaf xD
sen så åkte jag hem och åt, sen typ inget. sen så kolla jag nyss på idol! och sen på bram strokers dracula, som man tyckte va så himla läskig när man va liten, kommer fortfarande ihåg vad den handlade om, haha :D
.
och ajuste igår på hotelllektionen intervjua min grupp en ungdom, en medelålders och en pensionär och fråga massa om en hotell frukost.. och pensionären verka typ inte fatta nåt han bah
vi: hej får vi fråga dig några frågor..blabla
han: beror på vad det är för frågor.. blablabla
vi: lite om hotellfrukost, en skoluppgift då vi ska fråga er några frågor
han: ja det hörde jag, lycka till då!
vi: hm, aa
han: jaa, fråga då!
vi: hahah.. blablabla tycker du att frukost värdinnorna ska ha samma klädsel?
han: ja dem ska ju ha kläder..... annars fryser dem ju?!
vi: hur skulle du vilja bli bemött av frukost värdinnorna på ett hotell?
han: nae jag äter alltid själv?!
vi: ???!!! okej, är det okej med synliga piercingar och tatueringar på en frukost värdinna?
han: nja.. jag jobba ju på sjöss i många många år, och aldrig har jag velat tatuera mig..
vi: haha okej..
oh massa mer.. värsta knäpp va han.. HAHA.. och så måste jag tillägga att han bara hade typ fyra tänder och massa matfläckar på tröjan. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0