here's the day you hoped would never come

glömde ta upp att jag äntligen har köpt en ny väska, på rasten så gick jag, mimmi, kelsey och mathilda på stan så sprang vi oh leta efter en väska, sen sprang jag och kelsey genom team sportia, åhlens, gina och stadium på typ 10 minuter.. för att det där dont drink and drive skulle börja snart. och min väska hade bara ett handtag sen ett sånt där långt axelband men det gick sönder i förrigår på bussen så jag hade bara ett handtag att hålla väskan i så när vi är inne på stadium lossnar det handtaget så jag har inget att hålla väskan i så som tur är hittar vi just en väska där haha .. xD lite komiskt.

idag så hade vi bara hotell till lunch sen sluta vi. och min data dampa ju fortfarande så jag gick upp till IT killarna och lämna den där, så var dem klara så sa dem att om jag får blue screen igen så får jag komma upp.. och precis när jag är nere i hotellet igen så får jag det, så måste springa upp igen haha .. så nu ligger min data där så har jag en lånedata tills måndag :D
måste ha sprungit upp och ner minst 15 ggr eller nåt den här veckan xD
sen efter lunch åkte vi hem så kom jag hem la mig i sängen och sov så vakna jag nyss av att jag va ashungrig så nu har jag precis ätit också. ooooh dem här två killarna hejar jag på hittills i idol, för er som vill veta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0