Such a beautiful disaster

haha idag börja jag kvart över tolv, blev först att äta lunch med mimsan, sen så va vi på studiebesök på grand hotel, asso så himla fint så jag skulle vilja bo där i hela mitt liv, alla fall suiten? sviten?. sen så tog vi lite klassfoton sen satte vi oss på mc donalds och innan det köpte lite godis. haha sen åkte vi tillbaka till skolan och förberedde inför föräldramötet som skulle börja kl 6. och vi förberedd det genom att gå till bageriet och hämta bullisar, köra hänga gubbe, dansa, jagas och skära grönsaker! :D
sen så gjorde jag, emma, mimmi och kelsey en birredans/låt, ASBRA!!

vad sa hon?
hon sa det!
BIRRE!
skit i det!

lite dans och lite musik, dansen är lite som den här nedan och lite melodi som den också :D
jag kan inte sluta lyssna på den där videon, så himla cool är han, vill ha den som min ringpling! :D
och juste nya ordet för Tack, som emma sa : matcho tacki och böja sig fram med händerna i hopp sådär som kineser typ gör :D

sen blev det girltalk med mamma i bilen hem, haha, kulkul! sen var det idol, och han john andreasson eller vad han hette som jag heja på förra året som bara kom med till slutaudition va med idag :D!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0