someday..

sitter här och är allmänt glad, känns bra! taggar ganska mycket inför imorn också! :D

igår så var det skola sen så gick jag mimmi och kelsey på stan och leta lite kläder till skolfotot idag, men jag hitta inget.. så det blev fula vanliga kläder :( sen så sola jag och mimmi sen så åkte vi hem, då gjorde jag mig iordning sen mötte jag malin så gick vi och åt på åby krog, myysigt, länge sen man såg lille mallan :D
sen så gick vi hem till mig och såg på idol sen så följde jag henne till "ön" som vanligt!! :D

idag så var det skolfoto då, och jag blev asful på fotona jag fick se.. fyfan!
sen hade vi hotell sen så åkte vi hem, jag och mimmi åkte med danny så skulle vi stanna, en kvart sa mimmi, och kolla dannys bromsar på bilen, men vi var där i lite mer än en timma :O sen så åkte vi hem så cykla jag och hälsa på linda haha, sen så cykla jag hem och vänta på att mamma skulle komma hem så gjorde vi burritos, hehe blev så sugen på det bara för att mimmi skulle göra det idag också! :D
sen såg vi på idol, sen plugga jag lite och nu sitter jag här och är allmänt glad!

tog också väldigt fula bilder med min knäppa broder daniel... hahah broder daniel är inte det ett band, jo.. haha aja, här får ni se några!
'

oooh så tillsist nåra av vi i BÄSTA BIRRE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0