My heart stops when you look at me

gårdagen blev väldigt kul.. började med att jag körde facebookspel!!!!! vilka spel asso, egentligen inte så roliga, men endå kör man dem, allt för att inte göra lite läxor.

aa jag har ju skjutit upp ALLA mina läxor tills idag och imorn är senaste inlämningsdagen, BRA EVELINA!
men det gick faktiskt bra att plugga idag, började plugga vid halv fem kanske .. innan körde jag lite fbspel, såg på oc och åt lite gottttiis, jag är inte förvånad!

men iaf, igår började med fbspel som sagt sen så mötte jag malin och mimmi oh tilda vid konsum vi köpte med oss lite mat hem, så gjorde vi egna burritos, inte för att vara taskig.. men, mina blev allra godast, hih :D
sen prata vi lite sen kom jennifer så drog vi upp till emmelutta som är i turkey nu :ooo
där kolla vi på trasformers och jag tog fula bilder på mig själv och visa dem sen för malin så asgarva vi tsm, det va kul! det är bra att jag kan underhålla mig själv .......
sen tog vi farväl av emme för en vecka så cykla vi hem så somna jag! :D oooh drömde världens bästa dröm!!! mmmhhm

men nu är klockan lite mer en vad jag trodde märkte jag,.. så nu ska jag borsta tänderna sen se oc! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0