If it can be broke then it can be fixed, if it can be fused then it can be split It's all under control

oj det va länge sen jag uppdatera
aja är alla fall helt slut efter en ASKUL kväll igår!! :D

men aa i söndags sen så jobba jag med, så sjöng vi lite för sofie som va hemma och fyllde år haha :D
och i söndags var det ganska mkt folk på kolmården, så tiden gick lite snabbare en i lördags, sen efter jobbet kom jag hem och gjorde mig iordning sen på kvällen gick jag en promenad med malin och emme, sen sov jag.
ohså i går då så hade vi skola, alkoholhantering och historia.. hela dagen bestod av skratt typ .. haha xD och kvällen också.
men alla fall sen fick vi reda på att vi hade studiedag idag så jag och mimmi åkte och sola sen så åkte vi hem till mig sen in till stan igen och mötte kelsey och emma så åkte vi till mimmi i blacka och sov över där! kelsey kom förövrigt i träningskläder och helt svett va hon .. det bara rann om henne :o haha nae skoja.. men det va lite kul :D sen så hemma hos mimmi åt vi toast sen prata vi enda fram till sovdags om en maaassa saker! :D
sen idag så såg vi på film sen så åkte vi alla hem .. så försökte jag plugga .. gjorde inte så mkt som vanligt xd haha :D

och så såg jag på idol ikväll, och så hörde jag att min idol sjöng falskt i slutet, buhuuuuu .. :(

men aa det va det så länge, imorn är det alla fall sov morgon till kvart över 12 .. sköööööööönt! :D
och på fredag så går jag i skolan från kl 4 till 9 sen så kanske det blir fest eller nåt annat kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0