I gave you all but you just kept me burning

idag blev det att vakna, tidigt. sen pallra sig iväg till skolan för att hämta datan, därefter åkte jag och mimmi hem till mimmi och åt chips och dipp hehehe :D så satt vi vid våra alldeles för saknade datorer. efter det gick jag hem och så tog jag ett långt bad. det va typ 2 år sen eller mer sen jag bada där haha.. och basta borde jag göra snart, för det gjorde jag nog för typ 7 år sen senast :o haha.. den har vart sönder sen fixa vid den och efter det har jag inte bastat. men aja nog om det :D sen så kom alla fall pappa hem med mat så kolla jag på seven pounds, fyfan va sorglig film :'( och nu sitter jag i myskläder på en madrass på golvet.. eftersom dem inte är färdiga med mitt fönster ÄN! haha
imorn blir det att ha en lektion sen ska jag nog på stan och på fredag är jag ledig.. men bara därför ska jag jobba, ska plocka upp varor tills lördag och söndag då det var typ 9000 som hade abbonerat? kolmården eller nåt ingen aning.. men det är alla fall många som ska komma! :D
men nu tänkte jag faktiskt se.. inte på oc utan någon film, tror det blir the stepfather eller the box. hm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0