du, du, dududududu DUUUUU!

mhm, först idag hade vi turism sen blev det brandlarm haha, sen så lämna jag in min data igen, så funka den tydligen inte så dem skulle beställa ett nytt moderkort eller vad det va mimmi sa det hette, hahah.. såå nu har jag en lånedata igen xD sen så hade vi engelska B, då skulle vi hitta en engelsk bok, men jag och kelsey (kellan) hitta ingen så vi tänkte springa till biblioteket, så regnar det ute och vi har inga jackor eller något paraply men vi skulle ändå dit, haha men så när vi hade gått en bit kom vi på att vi inte hade något bibliotekskort och så var det nån som sa att det kosta om man skulle ha något så det blev att gå tillbaaaka igen xD
sen åkte jag hem så duscha jag sen sov jag sen satte jag mig vid datan och nu ska jag fixa lite nudlar sen se på IIIDDDOOL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0