Don't even think about what's right or wrong or wrong or right.

på torsdagen hade vi bara svenska sen sluta vi då blev det att gå på stan med malin och mimmi, sen fika vi med jennifer också sen åkte hon så mötte jag och malin upp hanna och tilda så fika vi med haha .. sen åkte jag hem så fixa jag nog mitt rum tror jag.. hm. det måste jag nog ha gjort.. eller var det i fredags. aja :D
sen i fredags så jobba jag och linda, plocka upp lite varor och förberedde lite till lördag och söndag, sen sluta vi vid halv tolv så åkte vi hem till henne sen påvägen hem till oss igen så tog vi med oss grillspett och raggmunk från åby krog, sen kolla vi på the stepfather som va braa! sen åkte hon så kom emme, vi kolla på vampires suck, den va lite överdriven men bra! :D
och så i lördags så jobba jag sen så åkte hanna, emme och jag till tilda, där malin, tilda, MIMMI och ewe också va!
vi åt taco och såg typ på film, tilda va nog den enda som titta xd
idag så jobba jag med då, sen så åkte jag hem så kom linda så åkte vi och hämta grillspett och pizza sen kolla vi på toy story 3, som jag somna till hehheheh :D
och nu ligger jag i sängen och ska se på film, sen sovaaa. oh imorn äre skola igeeen
lilla dave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0