älskade ängel

igår så var det en väldigt slapp dag i skolan som bestod av: rast, skoköp, rast, lunch, studiebesök hos grand hotel och hos hotel president!
sen en av dem vi intervjua på grand är min mammas bästis, så mitt i alla frågor ser hon mig och bah: DET ÄR JU DU :D!! hahah - japp det är jag! :D

sen blev det att åka hem, göra sig iordning för att sedan åka och fira danny, med mimmi och malin sen kom emme också, så var det redan lite folk där!
innan vi hade åkt så ringer mimmi och säger att vi får stjuss till danny, och säger att dem kommer om tidigast en kvart så jag gör mig färdig till då med skor och allt, så ringer jag till mimmi och bah, var är du? - hemma!
haha jaha, så skulle hennes brorsa (som skulle stjussa oss) inte komma förens en kvart, så jag sätter på datan igen och sätter in lite nudlar i micron, så ringer jag till mimmi igen och bah: säkert att ni kommer om en kvart va? - nae har precis hoppat in i bilen (a)
jag som precis hade satt in nudlar och va ashungrig, haha men dem fick dannsingen äta opp, och som tur va så fick vi god smörgåstårta hos danny! :D

idag så vakna jag av att det spöööööregna ute, vakna typ 9, men det va skönt.. hann jag se lite oc och inte behöva stressa för att sen åka till kolmården och jobba! helt dött vare där ute hahah.. så vi städa, och hade det kul haha! :D
sen när vi hade slutat så ska jag och linda gå till redovisningen sen till bilen för att åka hem så på vägen så bara helt plötsligt kollar vi på varann chockat och tar av oss mössorna som vi fortfarande har på oss.. hahha .. det är svårt att förklara men kul vara det haha.. precis samtidigt bah, ajuste mössan xd

sen åkte vi hem så satte jag mig vid datan, och nu ska jag nog försöka (hehe) plugga lite :D eftersom jag endå inte har något annat att göra.



asso, sjuuuuuuukt snygg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0