ae måste bara skryta lite .. hehe


imorn har jag ungefär 48000 kr .. inte illa, inte illa!! :D

men skulle inte sitta fel och vinna den där miljonen heller hehe, och det påminde mig om att jag kanske ska svara på alla frågor snart och skicka tillbaka brevet igen hah :D

i onsdags då så börja vi kvart över tolv, gjorde väl inget speciellt.. pröva hotell kläder.. ohfyfan va fult byxorna och kjolen satt!! men aa man vänjer väl sig tillslut..
sen efter skolan åkte jag och malin hem till mig och prata lite sen stack hon och jag försökte plugga, sen vare idol, ohså idag så hade vi svenska och hotell.. jag och mimmi gick oh hämta lite saker från hotel president och grand hotel till gårdsfesten på john bauer imorn! :D
sen åkte jag och malin och mimmi in till stan och sola sen hem. och nu SKA jag plugga!

här är lite saker som vi fick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0