a double double cheese cheese burger burger please please!

vakna kanske för en halvtimma sen efter att ha somnat i soffan efter jag kom hem från skolan.. skulle egentligen pluggat men äsch! :D skönt vare i af!

idag så började skolan med turism, gjorde en redovisning sen så började jag, mathilda och emma jobba med våran gruppuppgift om brasilien.. och jag vart kär, dit ska jag åka nån gång!
sen så var det lunch, jag fick köpa  mitt nya busskort för 400 kr :O:O
sen så sprang/gick snabbt jag och kelsey till haga för att betala till en lokalfest haha, kom typ 20 minuter försent till lektionen hehe.
sen så lärde sig jag och kelsey en australiensk sång, den som är på rubriken haha, sen så gjorde vi annat, sen åkte jag hem, och somna ....


en jesus staty i brasilien, sååå himla cool!

men nu har idol börjat! :D


Kommentarer
Postat av: emma

GRYMT LAND!:D:D

2010-09-28 @ 22:20:28
URL: http://emmaavictoriaa.blogg.se/
Postat av: eveliiiiinaaaa

VERKLIGEN!! :D:D

2010-09-28 @ 22:51:28
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0