You can't let go but you can't change everything

sådär jaa!

i torsdags hade vi svenska redovisning, fan va jag skämdes, prata as fort och kändes som hela ansiktet bubbla.. haha. men men! sen kom jag hem sov lite i sängen för att inte behöva somna senare när jag, mamma och danne skulle gå på bio. vi såg på inception, äntligen haha! sjuukt bra varen, även fast jag inte fatta så mkt.. men danne berätta lite efter filmen! 

sen så i fredags så hade vi hotell hela dagen.. först gick vi genom lite saker sen gick vi till grand hotell och ställde några frågor sen så kom vi till skolan igen och skrev ner alla svar vi fått, efter det såg vi på film och åt godis, sockerkaka, popcorn och drack saft.. haha :D

efter skolan blev det att åka hem tror jag? alla fall sen på kvällen drog jag, emme, malin och mimmi till roos, så kom andreas och mattis också.. vi dansa lite eller aa iaf roos oh jag, spela spel oh aa..
sen skutta vi hem!

i lördags gjorde jag ingenting till en början.. sen på kvällen så åkte mimmi, danny, jag, emme, tilda och malin till en av dannys kompisar där vi va ett tag!

och idag så har jag bara slappat pluggat lite och nu ska jag göra det vanliga.. hahah :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0