So build me up buttercup

började dagen med att försova mig, men det är faktiskt första gången den här terminen, förra gjorde jag det varje dag.. haha
men alla fall så pappsen fick stjussa mig och påvägen såg vi malin (som har klippt håret jättefint!!) vid busshållsplatsen så vi vände och hämta upp henne också, så åkte vi till skolan!

i skolan hade vi turism sen engelska, och bara för att läraren skulle nånstans så fick vi sluta halv två, så jag följde med kellan och mimmi på stan en stund, sen blev det att åka ner till resecentrum då jag precis hann med bussen!

sen väl hemma så satte jag på mig myskläder och somna i sängen, sedan vaknar jag upp vid 7 och får panik, för att jag inte hade pluggat nåt till franska provet som är imorn, så det blev att börja plugga franska, sen börja dhw, så då såg jag det och nu ska jag INTE???!!!! ta nåt gott och se på greys anatomy. 

nu ska jag sluta ta nått gott hela tiden, haha isåfall får det vara nyttiga goda saker.. annars måste jag börja träna :(

BONNE NUIT MON AMI!




sååååååååå snyyyyyyygg!

Kommentarer
Postat av: hon me snygga håret (a)

deeeeeaaammmmm!!

2010-10-14 @ 20:11:16
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0