if there's any other way, i'll do anything for you.

ojojojojoj det va länge sen jag uppdatera!!

förra veckan:
tisdag, kommer inte ihåg vad jag gjorde då? eller jo juste, jag sov ju över hos mimmi, vi hade det asmysigt och kolla på desperate housewives och drack milkshake.. skulle ha bastat också men det hann vi inte :(

onsdag, in till stan och sola med mimmi, sen var det skola i kanske en timma, svara på några frågor och såg en kort film, sen fick vi gå hem, då så var jag mimmi och malin hemma hos mig och snacka lite.

torsdag, skola, sen så körde jag och mimmi aerobics dans, aaskul! :D

fredag, skola, sen blev det att åka hem med mimmi packa, sen kom malin och vi åkte in till kelsey där även emma och cornelia var :D vi gjorde oss iordning till halloweenfest och åt pizza,  sen skulle jag och mimmi spraya håret svart men det räckte inte ens till hela mitt hår. och mimmi hade tur som inte fick nån spray, för jag va tvungen att tvätta håret 8 ggr för att få bort allt!!!!! 
halloweenfesten var trevlig, efter den så gick jag mimmi och malin hem till mig och sov.

lördag, vakna med stort och grått hår, sen åkte malin och mimmi hem och jag satte mig vid datan. senare på kvällen följde jag med malin till hennes klasskompis amanda, där var det jättetrevligt, vi åt, spela spel och såg på film! :D 

det var lite kortfattat vad jag har gjort dem senast dagarna :D

lite foton på mig och bästa kelsey, från den slappa hotelllektionen, som gick ut på att leta lite dekorering i 4 timmar! haha :D



Kommentarer
Postat av: Kelsey

sjukt snygga tjejer alltså! haha :D <3

2010-10-31 @ 19:59:52
URL: http://kelseyjuarez.blogg.se/
Postat av: eveliiiiinaaaa

aaabsoluuut!!! :D<3

2010-10-31 @ 21:57:11
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0