If I only could, I'd be running up that hill.

ahopp, igår vakna jag nån gång, haha sen fråga kellsan om jag skulle in till stan, så jag kunde lämna en sak till henne. så jag frågar malin om hon har tid att gå på stan, oh det har hon så måste jag hinna göra mig iordning på en halv timma för att bussen skulle gå då, så det blev snabba puckar, sen så mötte jag kellsan som gick ur spårvagnen jag gav henne det hon skulle ha sen gick jag på spårvagnen för att gå på stan med malin oh hitta lite kläder! :D

hitta ett par byxor och tre toppar.. sen så blev det att åka hem, sen hemma så gjorde jag mig iording sen kom mimmi med pizza så då åt vi det, sen fick vi stjuss till busshållsplatsen sen kom malin så åkte vi hem till patteliiiittoo, där det va kuuuligt, sen sov vi där, sen på morgonen när jag skulle gå till bussen så tror jag att jag tog helt fel väg så jag ringde till malin oh bah
- ska man gå på den här grusvägen, där det är en återvändsgrändsskylt?
- jag tror det
- okej
jag fortsätter gå oh ser en gubbe lite längre fram som väntar in mig xD
jag - kan man gå här?
gubben - jadå, men du kommer ingenstans

hahahha, så var jag tvungen att fråga hur man kom till bussen , men sen fatta jag inte hans vägbeskrivning så jag gick hem till pattelito igen och bad mamma komma ooh hämta mig, sen kom jag hem, då skulle jag sova.. men så kommer linda och stör och fotar mig oh massa, haha. den jäkeln! xd

oh nu ska jag göra nåt annat.

oh här är lite bilder som majmi har tagit :

Kommentarer
Postat av: me

pattelito! fan det måste vi börja kalla honom! elr hur min yra lilla vänn! :D<3

2010-10-18 @ 10:07:34
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0