I wake up, its a bad dream, no one by my side

idag så var vi i skolan oh så va jag hos tandläkarn och dem spände både i min över och underkäke så det går inte att äta så mkt..
fyfy, på hela skoldan blev det att äta en mazarin och en choklad boll, för att jag inte hann äta frukost så var jag hos tandläkarn under hela lunchen.. haha, så när vi sluta åkte jag och malin hem till mig men först stanna vi på konsum och handla mat.

så kom vi hem så gjorde jag burritos och malin bulldeg, sen så åt vi det, och burritos är så himla gott så jag smälter... haha, kanske inte ser så gott ut som det är på bilderna men aa..
sen så gjorde vi bullar, som det vart lite för lite fyllning i, men dem blev goda iaf! :D
sen så gick vi en långpromenad sen så kom jag hem så duscha jag och nu ska jag blåsa och platta håret lite så jag slipper det imorn, sen ska jag se oc och ta nåt gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0