I don't mind spending everyday out on your corner in the pouring rain

assooooo panik!
hatar läxor. blääää

i fredags hade vi hotell hela dagen då.. som alltid haha ..
skratta typ hela lektionen och tillslut sluta jag för att lärarn sa att om jag inte va tyst så skulle jag bli utkastad, så då börja jag plugga hahahha ..
skratta åt mimmi som först skvallrar till Lola att jag och kelsey va inne på fb, så ramlar hon av stolen nån minut senare.. haha. sen så skvallrar emma till lola att jag och mimmi va inne på fb.. "passa dig, nu är det kanske din tur att ramla av stolen" hahhah. ae kulkul


haha och här sitter jag med mina hörlurar i öronen och kelsey sitter och pratar med mig och jag tror hon tror att jag hör men icke.. det va också ASKUL just då haha :D

men alla fall sen sluta vi så blev det att vara med mimmi, vi gjorde väl inget speciellt, sen kom danny och hämta henne och jag skulle vara med emme, men vi bestämde att vi skulle va på dan på lördagen ist.
så det blev en ensamhemmakväll, såg på idol och åt grillspett mums :D

sen lördagen så blev det inte att vara med emme iaf :( sen kom mimmi till mig så skulle vi installera alla sims, för henne tog det en timma att installera alla medans det första simset för mig tog 3 timmar men funka endå inte. så jag gav upp, sen blev kl mycket så mimmi sov över lite spontan :D

sen idag så funka det att installera alla sims, men mimmis försvann och funka inte att installera om dem, ÄGD :D
hehe sen så har jag försökt plugga resten av dagen.. men det går inte så bra.. så nu har jag panik.

men tur att det är höstlov nästa vecka, eller det är väl det va haha ? :D

oh jävlar va det gick snabbt att skriva det här, men nu så måste jag läsa lite bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0