I can't help myself

aha i onsdags hände inget speciellt, sen i torsdags lyssna vi på två stycken från AA sen så åkte vi till vildmarkshotellet oh ställde nåra frågor, fyfan va fint det va där.. vill ha så hemma!

sen efter det blev det att åka hem, sen så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.

oh så idag så hade vi hotell hela dagen, sen så åkte jag hem till malin, där hade hon redan börjat stekt pannkakor, haha :D
sen ville hon sminka mig, så då lät jag henne göra det.. sminkningen blev as fin men jag passar inte med typ sotade ögon haha.. sen när hon var färdig tyckte jag att jag kunde få sminka henne så jag gjorde det.. tog lite av varje färg och aa gjorde det inte så fint hahaha :D men det vart ändå ganska coolt faktiskt! :D så tog vi nåra blider, jappjapp!

sen gick vi ner till konsum och köpte gurka chips dip och cola, sen kom vi hem till mig och så såg vi på Taken, sen så följde jag henne en bit hem, så kom jag hem igen så hitta jag en lapp på sängen : "Go'natt Evelina kram mamma :)" haha sööt! :D

oh idag fick jag ennu ett sms från farmor där det stod "Hej evelina, puss från farmor" haha :D

nu ska jag nog läsa lite sen ska jag nog sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0