For the windows in paradise, for the fatherless in ypsilanti

dagen började med film på svenskan, North Country, asbra!
sen så åkte jag, mimmi, kelsey och robin till hageby centrum där vi skulle visa folk som gjorde spårvagnsrälsen var dem skulle bli bjudna på mat, sen när alla hade ätit så skulle dem få en goodiebag. och jag som hör dåligt svara så här på en fråga:
en man- kan man inte få en kram istället för en goodiebag?
jag- (hör inte) hahah aa ....
båda - hehhahahh
pinsamt... xD
sen så fick vi mat där också potatisgratäng, kyckling, grillspett, sallad och tzatiski? såååååå himla gott! :D

sen åkte jag och kelsey och mimmi till stan, så solade jag och mimmi, sen så träna vi på frisisk och svettis, körde aerobics dans, det va kul, men kände mig lite i otakt .. hahhaa :D
sen blev det att åka hem, men missa första bussen så kom hem lite senare än vad jag tänkt mig, sen duscha jag sen så åt jag :D och nu ska jag se på greys anatomy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0