And the more I see the less I like

i fredags hade vi hotell hela dan och gjorde inget ansträngande, så sluta vi vid halv 2 kanske. efter det gick jag, kelsey och mimmi en sväng på stan sen åkte vi hem till kelsey, där hon gjorde sig iordning.. sen så åkte jag och kelsey hem till mig och mimmi hem till sig, så gjorde vi oss iordning! sen så på vägen till mimmi gick vi in på onsum och köpte mjölk, haha och strawberry mix sen köpte vi pizza på åby krog, en vezuvio? med vitlökssås.. sen när jag får pizzan så säger hon i kassan "ta sallad också" så pekar hon på kylen så gör jag det.. så ser jag att det finns vitlökssås där också och vet inte om jag ska ta det med eller om det redan är på pizzan så väntar jag på att få kontakt med hon i kassan igen men hon pratar i telefon, så jag står där och väntar i kanske 5 min sen så säger en man som står vi kassan:

mannen: ska du ha mer sallad?
jag: ehm, nae skulle fråga om jag ska ta vitlökssås här också eller om det redan är på pizzan ...
mannen: men kolla på pizzan då?
jag: ajuste.. hehe

haha.. sen kom vi hem till mimmi käka pizza och mimmi gjorde iordning sig, sen så drog vi vidare till marre :D
där det va nåra fler så körde vi förfest spelet, askul! haha sen så åkte vi in till stan därdet va lokalfest.. vilket inte var värt 100 kr men kul var det iaf.. sen så när det va slut så fick vi stjuss av danny hem till kelsey så sov jag och mimmi över där! :D

oh så på lördagen vakna vi vid åtta tog bussen hem vid nio, så tänkte att om jag är hemma vid halv tio har jag 20 min på mig att packa till jobbet och för en gångs skulle hinna äta frukost och borsta tänderna.. men när jag är vi ytter dörren och letar efter nycklarna så ligger dem inte på det stället där dem ska va så jag ringer hem, men ingen svarar så ringer jag och väcker danne , som sov över hos en kompis. sen ringer jag till linda som jag ska åka med och ber henne att komma tidigare eftersom hon har en nyckel, men hon var inte färdig.. haha sen så sätter jag mig argt på verandan och slänger ut allt i väskan och så hittar jag nycklarna hahah .. så jag fick skynda mig på ganska mycket.. men jag hann inte äta frukost hemma, så det åt jag i bilen sen borsta jag tänderna på jobbet hahahh .. xd

efter jobbet så åkte jag direkt till farmor och åt blåbärs paj, sen somna jag i soffan och vakna av att alla satt och kolla på mig och skratta lite .. xD
sen så åkte jag hem gjorde mig iordning, sen mötte jag malin och gick hem till henne där vi kolla på film och sov i soffan, sen cykla jag hem och somna i sängen..

fasen så långt inlägg haha.. ohså idag då så jobba jag, siiista dan så himla skönt, men kommer sakna det lite iaf! 
sen så kom jag hem somna i sängen sen så vakna jag av att maten var klar och nu ska jag plugga lite hade jag tänkt sen
ta nåt gott och se på oc! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0