You're my sun when the rain is falling

i fredags när jag och mimmi va satt vi och lyssna på massa låtar, så lyssna vi på you're my sun, så kom vi på att det är typ den ultimata favoritlåten. jag har alltid funderat på vilken låt som är min favoritlåt. men då kom jag på det YOU'RE MY SUN!

det kommer ju lixom alltid nya asbra låtar, men dem tröttnar man på. den här låten skulle jag kunna lyssna på hela mitt liv utan att tröttna!

så slutsats:
eve vilken är din favoritlåt? - jag är glad att du ställde just den frågan, YOU'RE MY SUUUUUN!!!!!!

sen prata vi med malin, nån dag efter och hon hade nyss också kommit underfund med att det va hennes favoritlåt.
det är ödet alltså, vi är menade att vara bästa kompisar, eller hur!!!!

haha!



Kommentarer
Postat av: tungan

jag blev nästan lite tårögd av detta inlägg <3 p nej jag har inte gått o lagt mi riktigt än trots att jag sa jag skulle det till dig precis men va ju tvungen att gå in o läsa min favourit blogg of them all !! :D

2010-11-09 @ 22:48:50
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0