To face the fear but not feel scared

kändes som det va fredag igår men ae, det är om två dagar baaaraa!!

det blev att gå ganska snabbt till bussen sen väl där ringer kelsey och säger att vi ska ta en senare buss till krokek till malin så det blev att åka till kelsey först så åt vi där sen gick vi ner till bussen och åkte till malin med mathilda, simon, emma och mimmi! hos malin var också albin, jappjapp

där såg vi på en skräckfilm, men jag somna lite halvt haha .. så gotta vi oss med lite godis med mera.
sen såg vi på dhw och cougar town, sen blev det att gå, små springa till bussen, såå himla mysigt det va när det snöa och va så mörk, lika mysigt var det att sitta i bussen.. ville inte hoppa av typ :o
på bussen så planera mimmi, jag, kelsey och emma att vi ska, eller aa hoppas att vi ska åka till fjällen eller nåt i en vecka! så himla mysigt det skulle va, själv gillar jag inte att åka skidor för att det är så läskigt, men jag ska ju lära mig snowboard av kellan när vi åker upp till romme med skolan, haha

sen var vi alla fall framme i stan, helt tomt så gick vi upp för drottninggatan till emma och påvägen kom en kille fram och såg ut att frysa ganska rejält, men han fråga alla fall oss om vi visste var det fanns en club som stängde vid kl 3.. haha men vi visste ingen, så han bah eh skitsamma.. tror han ville ha nånstans att sova kanske? hah

sen kom vi hem till emma, så sov vi, sen vakna vi nästa dag åt frukost och kolla på tv, sen blev det att ta bussen hem och så blev det en ganska lång powernap och nu ska jag ta lite pepparkaksdeg, ja!

hahaha ajuste, sen igår natt när jag skulle borsta tänderna FASTNA tandborsten i tandställningen HAHHA.. det va asläskigt visste inte hur jag skulle få bort den, men det fick jag tillslut som tur va.. hah

och nu snor jag två bilder från kelsey hehe :D

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA förlåt att jag skratta men det va sjukt jävla kuul!:D

2010-11-24 @ 23:05:10
URL: http://emmaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0