These wounds won't seem to heal, this pain is just too real

okej, länge sen jag skrev men på torsdagen fick vi pröva hotellkläder, fina men asfula på mig!
läängtar inte tills jag behöver ha på mig dem.
sen så tänkte jag hänga med danny och mimmi till dreamhack men det blev inte så, istället så träna jag aerobics med kelsey och emma!
sen fredagen så hade vi ju hotell hela dan, kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde, efter det så fika jag på stan med hanna, mimmi och roos sen kom mallan också, sen gick jag och malin på stan och sen åkte vi hem. senare på kvällen kom kellan och mallan till mig, vi kolla på brokeback mountain och sen på pulse som vi alla somna till.
sen igår så gjorde jag ingenting, kolla lite på greys anatomy, åt och fira första advent lite... farmor och linda kom också, fick en tidig julklapp av linda också eftersom hon åker till spanien den jäklen.. , fick ett par asstora strumpor/sockar/tofflor, asmysiga haha

idag så efter skolan blev det att köra affro med mimmi, kelsey, emma, malin och mathilda.. det var lite annorlunda men roligare än vad jag trodde.
och aa det va väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0