öl smakar kladdkaka i lappland i lappland. jappjapp

asso hahahhaa , sitter och asgarvar åt våra fb konversationer... finns det nåt roligare? hahah

alla fall senast jag uppdatera var i måndags. men aa tisdagen så blev det att va i skolan sen åka hem och plugga och sova typ, sen på onsdagen var det sovmorgon till 12.15, vi måla lite i hotellet sen gick vi på stan jag mimmi och malin sen kom kellan också! :D sen idag så var det också skola, först skrev vi en svenska uppsats, som för mig gick asdåligt , hahahah, sen hade vi en timmes hotell typ sen så gick mimmi, emma, malin och jag oh sola, sen gick vi lite till på stan så åt vi sen så körde vi aerobics. sen kom jag hem så duscha jag sen nu har jag börjat städa och har inte ens kommit halvvägs, eftersom jag sitter och asgarvar åt våra fb konversationer, haha


Kommentarer
Postat av: emma

HAHA bästa fb konversationerna!<3

2010-11-11 @ 23:12:17
URL: http://emmaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0